Reklamace

Protože i intimní pomůcky jsou spotřební zboží jako každé jiné, i to je občas potřeba reklamovat. Reklamace je obecně vnímána jako nepříjemná věc, u nás je to však jinak, posuďte sami. Chce to jen tři kliky myší, nic neplatíte a my vše zařídíme.*
Před tím, než se pustíte do samotné reklamace, zkuste se podívat, zda na této stránce nenajdete řešení svých obtíží.
Reklamace na tři kliky
Nepotřebujete žádné doklady
Nic neplatíte, vše zařídíme
* Průběh reklamace snadno a rychle:
1
Nepotřebujete žádný doklad, náš automatický systém sám podle Vašeho e-mailu zjistí, jaké objednávky u nás máte. Ty, kde nákup není starší dvou let Vám nabídne k řešení, pošle Vám seznam do e-mailu.
2
Rozmyslíte si a jedním klikem vyberete v mailu objednávku, kterou chcete řešit. Dalším klikem vyberete zboží, které chcete reklamovat. Napíšete nám co je podle Vás s produktem špatně a jak si přejete reklamaci vyřešit.
3
A máte hotovo.
Na Váš e-mail Vám přijde přepravní štítek Zásilkovny, kde již na Váš balíček čekají. Nic nevypisujete, nic neplatíte, nalepíte a odnesete na nejbližší pobočku.
4
Nový kus zasíláme obratem přímo k Vám, pokud zboží není skladem, vracíme peníze.


Kontakt
PO - PÁ 8:00 - 16:00
Platební metody:

© 2024 VIRTSHOP CZ, s.r.o.
Vývoj v inspirum, internetový obchod inspishop®.